Benim bir ay oldu doğum yapalı. İlk korse takmak dikişler açısından çokta faydalı olmuyor hem de bayağı zorluyor. Ama karnınızı eski usulde sararsanız daha rahat edersiniz. Ben direk hastanede sardım hem daha rahat hareket ettim hem de korse gibi darlamadığı için daha uzun süre kullanabildim. Zaten sarkmanın ya da göbek küçülmesinin korse ile alakası yokmuş rahim ne kadar çabuk küçülürse göbek o kadar çabuk yok oluyormuş. Biz sadece bir umut alıyoruz takıyoruz. Sağlıklı doğumlar dilerim size.😊