HalisEbruoban elma111 ben 1 ay sonra yamuna kullandım uc ayda kendı koloma dondum hıcte gobegım kalmadı hamılelıgımdede 22 kılo aldım
Gamzetalp Ayy bende bugün aldım doğumdan sonra takmak için insAllah işe yarar ama nemzn kullanacagımdan hiçbir fikrim yok 🤷♀️
pembelimavilim korse işe yaramıyor sıkı tutmuyor bez gibi bir şeydi sanırsam bagladıgı tamda hatırlamıyorum
Gmzomr Canım ben 18 gün oldu doğum yapalı 2 kilom kaldı hamile kaldığım kiloya dönmeme hiç bişey kullanmadım doktorum takmamamı söyledi ama az biraz göbek var oda gidiyo yavaş yavaş ama bende kullanmaya başlıcam korseyi göbek için :)
elma111 Gmzomr kac kilo aldiniz ve nasil basardiniz bu sekilde hizli donusu...benim 2 haftam kaldi 12 aldim 1 yilda gidermi die dusuniyorum😂
Ayseosman Ben iki tane sezeryanle dogum yaptım ama dr um bağlama dikişler sıkıntı olur dıye bağlamadı ama bu seferde göbek cıktı sarkma oldu bu sefer kullanıcım ama
Gmzomr elma111 73 le hamile kaldım 89 la doğuma girdim canım suan 75 im inan hiç bişey yapmadım bebekle uğraşmaktan gitti hepsi inşallah biraz daha verirsem süper olcak :)) bi yıl çok uzun bence koşturmadan hemen Toparlarsın sende :)
elma111 Gmzomr 57.9 la kaldim suam 70.2 im iki haftam kaldi 12.5 kilo aldim bakalim artik bekleyip gorecez🤗
Gmzomr elma111 Sağ salim kucağına alırsın inşallah canım bebişlerimiz sağlıklı olsun da kilolar öyle de böyle de giderler :)