gzlannesi canım benim akrabalarım hep çağlayan beye gitti memnunlardi normal dogum yapmak istiyor daha sağlıklı olduğu için ısrar ediyor hatta normal dogum için iyi bir doktor bence işinin ehli ufuk bey sezeryancı daha çok ama oda iyi bir doktor diye duydum