Tubatgn benim adetim 5 gün gecikince kan testi yaptım sonuç 26 çıktı ve sonraki gün koyu kahve rengi leke gördüm doktora gittim doktor 5. Hafta olduğu için üstten göremem dedi alttan muane etti ve keseyi göremedi ama kalınlık olduğunu söyledi bu kalınlık gebelikte olabilir daha sonra adet de olabilirsiniz dedi tekrar kan aldı sonucum 57.80 çıktı ve degerimin düşük olduğunu söyledi hatfaya tekrar gel kan testi yapalım dedi kimyasal gebelikten şüphelendi :( bugün sağlık ocağına gidip kan verdim yarın çıkacak merak ediyorum artış olcak mı diye çok üzülüyorum :(((