bademli_puding Tucemsiiii sanırım sen taze annesin değilmi yeni öğrendin bebişini yanlış hatırlamıyorsam
bademli_puding Tucemsiiii bu beta işlerini ben niye hiç anlamıyorum yaa 😂😂 geçen e nabızdan geçmiş tahlillerime bakayım dedim ben gebelik için kan verdiğim de beta 1357.00 çıkmış nasıl bişey bu 😂😂
Tucemsiiii bademli_puding düzenli yükselirse gebeliğiniz sağlıklı ilerliyor demek ben geçen düşük yasadığım da beta yükselip düşmüştü düşük yaşıyorsun zaten.