SelmaGl Kızlar 34+3 haftalığız iki gündür karnım çok sert özellikle akşamları nefes alamıyorum bebeğimin hareketleride iyi çok şükür böyle olan varmı acaba doktora gitsemmi sürekli herşeydede gitmek istemiyorum acaba normalmi bu haftalarda
DilaDeniz SelmaGl gayet normal. Biz de şuan 38+3 olduk. 34 te bende aynı şeyi yaşadım doktoruma sordum normal olduğunu söyledi. Bebeğin hareketleri iyiyse sıkıntı yok demektir 🤗
Burcu1804 SelmaGl merhaba canım bende 33+6 haftalığım Benimde arada nefesim kesiliyo bebeğimde çok hareketli bende korkuyorum senin gibi en son Cumartesi hastaneye gittim kontrole 😒🙄
SelmaGl Burcu1804 evet bende cumartesi gittim o zaman böyle bişey yoktu olsa sorardım iki gündür böyle merak ettim bende
Burcu1804 SelmaGl şey sorcam sana canım gece yatabiliyo musun ben yatamıyorum artık yatakta dönemiyorum sağa sola çok zorlanıyorum 😪
SelmaGl Burcu1804 valla uyuyamıyorum bacak aram ve belim çok ağrıyor dönerken o yüzden bütün gün hep uykulu yorgun geziyorum 😔
Burcu1804 SelmaGl dayanıcaz artık sabredelim çoğu gitti azı kaldı diye kendime şey yapıyorum kucağımıza alalım bebeklerimizi sağlıkla inşallah 💕💕🤗
Nudi Benmimde nefes darlığım oluyo bazen aldığım nefes yetmiyo alan daraldı onlarda sıkılıyor ordan☺️