minikmucizemm38 kızlar sizinde karnınız büyüdükçe kaşıntı oluyor mu 29+6 olduk artık karnım iyice büyümeye başladı Çatlak olmasın diye hindistan cevizi yağı sürüyprum.O kadar kaşıntım oluyor ki ağlayasım geliyor bazen.Sizde durumlar nedir
Edafmo minikmucizemm38 30+4teyim sürekli yağlandığım halde çok çatladım… Ve deli gibi kaşımak istiyorum bazen uyuyamıyorum kaşımtıdan😢
KayraVeAnnesi_06 minikmucizemm38 Bende sizin gibi kaşınıyordum , karnım büyüdüğü İçin sanmıştım ama gebelik kolestazı çıktı Mutlaka doktorunuza haber verin
2022bebeki minikmucizemm38 Yaglari birakin bir de öyle takip edin kaşıntınızi yağlar alerji yapmış olabilir. Buna rağmen geçmezse kolestaz için tahlil vermeniz gerekir
KayraVeAnnesi_06 minikmucizemm38 İnşallah yoktur ama ihmal etmeyin Geçmiş olsun , sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza