Gercekgulbahar İkiz hamileyim ve doğumu devlette yapacağım ama sezaryen yaparlar degilmi sonuçta ikiz olunca normal olmaz diye düşünüyorum
Hifaburak Gercekgulbahar normal doğumda olabilir devleti bilmem ama özelde olsanız normal isteseniz olabilir ama zor olur gibime gelior benim ablamda ikizdi bebekleri sezeryan oldu normalde olabilirdi denildi ama kendi istemedi sonuçta iki doğum sancısı çekeceksiniz sezeryan daha mantıklı gibi gelior hayırlısı olsun inşallah
Morning-star Gercekgulbahar doktorla konuşursun canim. Ben normal doğum olsa falan dedim heyecan arama dedi bana😅 riske atmiyorlar yani merak etme sezeryan yaparlar seni de
Gercekgulbahar Hifaburak ben çok korkuyorum normal doğumdan ikiz olunca ve tedaviyle olunca çok korku sarıyor Doktor soruyor ama degilmi
Asyabuse İkiz gebelik direkt riskli gebelik olarak geçtiği için sağlık bakanlığı tarafından zorunlu sezaryen olarak değerlendiriliyor diye biliyorum. Yani ebem öyle demişti. Sen yine dd doktorunla görüş mutlaka
Sisife Gercekgulbahar hayır zorunlu olarak sezaryen olmuyor elbette. Normal soğuran bir sürü ikiz gebe var. Ama normal olsun diye kimse ısrar etmiyor