Ebru-2121 o haftalarda sırt üstüde yatabiliyorsun canım. 28-30lardan sonra çok sık olmamak kaydıyla bile yatabiliyorsun ara ara.
Doktorunla magnezyum konuş. Benimde o haftalarda başladı ağrılarım. Bir şey olmaz dayanırım dedim. 29a kadar gittikçe arttı en son vitamine başladım rahatladım. Gram kadar uyuyamamaya başlamıştım:/