Kizlar bugün 40+5 oldukama sancı açılma vesayre yok tek belirti pazar günü Nisan geldi. Pazartesiye kadar kendiliğinden baslamazsa suni sancı ile başlatılacak. Bı saate kadar yürüyüş yapıyorum 4 kat günde bı iki kez inip ciliyorum sıcak duş alıp skuat yapıyorum bitki çayına başladım ama yok gelmiyo bu kız başka napabilirim suniden korkuyorum ilk doğumda korkunç deneyimlerim var😭😭