Kızlar merhaba 27+4 haftalık gebeyim bebeğim bazen orda kalp gibi pıt pıt birşey atıyor anlam veremiyorum dıştan da belli oluyo olmasa bile ayaktayken falan da orda birşeyin attığını hissediyorum sanki kendimdr kalp atar kulaklarında gibi hissedersiniz ya öyle bir his 5 dk falan sürüyor hıçkırık mı ?