beyaz00pptya1 Kızlar sürekli testim böyle çıkıyor neden olur . Progesteran kullanıyorum etkiler mi ki
Sinem0135 beyaz00pptya1 kızum 4 gün üst üste böyle pozitif çıkınca yumurtlama günüm dışında hamile olduğumu öğrendımm
beyaz00pptya1 Sinem0135 adetime daha 8 gün var canım yapsam çıkmaz ki heral de kan da vermek istemiyorum ya yoksa iğne fobim var . Heveslenmekle heveslenmemek arasında kaldım eşime de söyleyemiyorum yoksa eğer sevinci kursağında kalmasın diye
Minikmucizelere beyaz00pptya1 canım yumurtlaman normalde bu zamanlarda olmuyosa gebelik olabilir bende adete bes gun kala ovulasyonla ogrendin ardindan erken gebelik testi yaptim bi iki gun daha yap gene ayni olursa erken gebelik testi al canım
beyaz00pptya1 Minikmucizelere tamam canım inşaAllah güzel haberler veririm . Bir iki gün daha bekleyeyim
Minikmucizelere Elfida0606 evet benim yumurtlamam adetten bi hafta sonra oluyo ama adete dört gun kala yumurtlama gibi goxuktuydu instagramda böyle bi sey okumustum o yüzden gebelik testi yaptim hemen pozitifdi