MerveeB orda devam ediyorum canım cok iyi bir yer doktorlar ilgili temz guler yuzluler 34+6 oldum ve memnunum. Ama eltim 40. Ci hafta normal dogum basladi buyuk dogum a gonderdiler yer yok diye halbuki surekli kontrollere basindan beri gidiyordu ilgi alaka güzel ama küçük oldugu ve talep fazla oldugundan hemen doluyor.