Tubasu sancılarınız başladıysa biraz sancılarınızı evde çekip gidebilirsiniz doktora, doktorun telefon iletişimi varsa mutlaka haber verin. Aslında her hamilelik kendine özel ilerliyor. Kızımda ben bütün sancımı evde çekmiştim, 4 saat kadar, sonra üstüne nişanım geldi, ondan sonra hastaneye 8 cm açılmayla yatış yaptım, 2 saate kadar da hastanede sancıdan sonra suyum patladı ondan sonra da 10 dkda doğum oldu :)
Biraz kendinizi dinleyin ne durumdasınız bakın. Ters giden bir şey olduğunu düşünüyorsanız kesinlikle doktorunuzla iletişime geçin veya hastaneye gidin.