ALynaa67 -10 lu hastane çıkışı 5 li hastane çıkışı 3 adet yedek zıbın -2 adet patikli alt -2 adet yeni doğan takımı şapkalı 10 adet bez, ıslak mendil alt değiştirme örtüsü 1 adet kalın peluş battaniye -1 adet ince pazen battaniye -1 adet müslin örtü Anne için 2 takım gecelik ( biri sabahlıklı biri kısa kollu ) 1 adet elbise gecelik depend,ped terlik,taç eşofman, emzirme sütyeni,emzirme atleti tarak,diş fırçası,makyaj malzemesi Kızlar yeterli mi fazla mı abartmış mıyım yorum yaparsanız sevinirim
Limonsekeri ALynaa67 ağız mendili pişik kremi emzik ve küçük biberon ne olur ne olmaz diye koydum Kendim için yüz havlusuyla bi tane banyo havlusu terlik koyacağım ilave olarak aklıma gelenler şuan bunlar 🌸
Limonsekeri ALynaa67 17 adet bez koydum iki tanesini hemşirelere vereceğim kıyafetlerin içine koydum hazırlayıp
KocBetul Mama ve biberon da koymayı düşünüyorum ben ek olarak. Bence abartılmamış gerekli olabilir hepsi de
ALynaa67 Limonsekeri evet bende 2 tane hastane çıkışınını içine koydum hurç içine hemşireye vermek için ☺️