Kelebekk-0307 Denizesen28 sadece ikra daha güzel bence ceylin ismini yargıdaki karakterden dolayı mıdır nedir bir sevemedim
minikkurabiyelerinannesi Denizesen28 ikra çok hoş nur ismini bi sevemedim yine de ikranura oy verdim gitti 😂
Niidos Neden bilmiyorum ama Ceylin daha samimi geldi şu an 😂💜 xnur ynur gibi çok isimler olduğundan belki de 🤔
Denizesen28 Kelebekk-0307 ikranur olursa eğer bende sade ikra yi kullanmak istiyorum eşim de nur u birakmiyo 😂😂😂