Hallerimvarbenim pamukprensesss Kuzum benim oğlumda gebeliğinden başından beri 2 hafta önde gidiyor bu bir sorun değil. Benimki 28+3deyken 1333 grdı
Seler berceste5155 Bu kiloda normal mi doğum oldu sezeryan mı. Benim oğlumda 37+3 3800 Kilosu ben sezeryan olmak istiyorum ama doktorum çatın çok müsait normali deneyebilirsin diyor çok kararsız kaldım
Erayrahime pamukprensesss muz bi kaç hafta bende fazla tükettiği de doktorum önde demişti sonra bıraktım yemeyi normale döndü acaba diye düşündüm ama gerçekten bebeğe kilo aldırıyor demek. Sağlıkla kucağınıza alın inş.
Betul0707 pamukprensesss bende aynı sorunu yaşıyorum canım 2 hafta önde gidiyor benim ikizlerde aynı şekilde rahim ağzı kısalmamda var. Doktor ultrason haftasına göre doğum gününü alıcaz dedi
pamukprensesss Betul0707 Allah yardımcımız olsun inşallah 🥰 sizin rahim ağzı kısalığı için ne önerdi doktor