Merhaba kızlar doğuma 79 gün görünüyor Mart annesi olacağım inşallah. Bu ara alışverişin çoğu tamamlandı gibi yarın da bebeğimizin arabası puseti gelecek ben de ufaktan dip köşe ev temizliğine başlayayım diyorum ağirlasmadan. Temizlik bitince bebeğin kıyafetlerini falan da yıkar yerleştiririm diyorum sizce erken mi biraz daha beklesem mi ? Sizler ne zaman yapacaksınız? Camlar beni çok korkutuyor 😂