Eminekorkut Arkadaslar 2. Dogumum da sezeryan olacak nst giriyomuyuz. Giriyosak kacinci haftadan itibaren giriyoz? 30+3
gamzosgamzos Eminekorkut evet giriyorsun nst ye benim kasılmalarim vardı diye 29.haftadan itibaren girmeye başlamıştım ikinci gebeliğimde