umena Ben bu dedigisine normalde katiliyordum ama artik katilmiyorum..
Benim annemin hic bir çatlayı olmadı ve üç tane evladı var.. Benim iki tane evladim var bende hic bi tane çatlak oluşmadı ama kız kardeşim bu sene Aralık ayında doğum yapdi onda çatlak oldu bence bünye meselesi çatlak halbuki kiz kardesim benden cok cok zayif oldugu halde