Rojin_minaz Hanımlar 33 haftalık gebeyim ve girip oldum inanılmaz kötü öksürüyorum sizce bebeğe zararı olur mu
Duygu_ck Rojin_minaz doğumdan önce halledelim bunu demişti doktorum göğüs doktoruna yönelendirdi. Öksürük çok aşırıysa erken doğumu tetikliyormul. Bende 33 deydim . Sonra kontrolde rahimde kısalma çıktı ama sebebi nedir tam bilmiyorum denk gelmiş olabilir
Rojin_minaz Ezgi2727 çok teşekkür ederim yapıyorum ama çok öksürüyorum inşallah dediğiniz gibi zararı olmaz 🥰
Ezgi2727 Rojin_minaz ben hamileyken kaç kez hasta oldum by soruyu belki 10 doktora sormuşumdur 🤣 içiniz rahat olsun çok su için