Durumu nasıl idare ediyorsunuz bizim kedimiz çok oyuncu bebegimle kedimi aynı odada birakamiyorum, 2-3 kere bebegimin yüzüne atladı patileriyle bastı birazda ağır kedi çok korkuyorum bu yüzden, tuvalete gittigim zaman yada yemek yaptığım zaman çok zor oluyor korkuyorum yine atlayacak diye bu sefer de isim olduğu zaman bebegimin odasini kapatiyorum kediyi disari alıyorum bu sefer de vicdan azabı duyuyorum tabiki isim bitince odaya geri aliyorum onunla da vakit geçiriyoruz bide tam kızan zamanı siz nasil yapiyorsunuz asla birakma gibi bir dusuncemiz yok bu arada o da bir evlat sonuçta 🥺