Srn1991 canım ben dr danişip bunu uyguladım dr hiçbir sıkıntısı olmaz demişti ama kasılmanı kanamanı buna bağlamayacaksan yap dedi çok faydasını gördüm ve benim baya büyümüştü ve yürürken açıyor oturamiyordum şimdi bir diş sarımsak 🧄 bir çimçik tuzla ez lapa olucak yanı bir tatlı kaşigi zeytin yagi ile kariştirıp avuç içinmize kına yakarız ya temiz ve beyaz bir beze yuvarlak şekilde koy ve makatın üzerine beklet ilk etepda yakacaktır ama şişliğini alacaktır dayanabildiğin kadar ben akşam uyumadan önce koydum ilk bir saat yaktı ama sonda mişil mişil uyudum ha gebesin çiş muahabbetine gelince ordan al çiş yap tekrar kurulan koy gece daha kolay olur