Merhaba kızlar 4 yaşında bir oğlum var Şu anda da 2 aylık bir gebeyim, 2 gebeliğim olunca haliyle biraz korkuyorum, acaba ikisine birden bakabilir miyim büyük oğlumu ihmal eder miyim diye bu konuda tecrübelerinizi almak isterim, zorlandığınız yerler neresi oldu ya da çok güzel dediğiniz yerler neresiydi Bir de 4 yaş acaba 2 çocuk için erken mi