Hanımlar 36+5 olduk bugün kontrolümüz vardı Nst’den sonra ultrasona girdik suyu çok azalmış bebeğin doktor acil sezaryen için yatış yaptırdı. Açlığım tam olmadığı için akşam 17-17.30 gibi doğum yapacağım hayırlısıyla,bol bol dua eder misiniz lütfen hem benim için hem bebeğim için. Sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻❤️