nidadru Bugün 40+2 bizim kızçenin gelesi yok kontrole gittik bugün doktorumuz suyun iyice azaldığını ve plasentanın yaşlandığını söyledi . Yarın sezeryan doğum ile kavuşuyoruz 🥰