Dilaraagkkk kızlar üstteki ikinci yaptığım alttakini yeni yaptım sizce alttaki silikleşmiş mi yoksa test farklılığı olabilir mii
Gizmih Dilaraagkkk test farklı marka olduğu için diğeri silik çıkmış olabilir. Daha yeni olduğu için idrarında beta seyrelmiş olduğu için silik olabilir.2. Çizgi var mı var silikliğe takılma 😊 hayırlı olsum rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
iki_canavar_annesii25 Dilaraagkkk Adet kaç gun geçiyor cnm tekrardan kan verebilirsin İnşallah sağlıkla kucağına alırsın bu sefer 🤲❤️
Dilaraagkkk iki_canavar_annesii25 amiinn🙏 bide doktor kan isterken progestron da istemiş neden istedi biliyo musunn
iki_canavar_annesii25 Dilaraagkkk Hamilelik olunda doktor kontrol amaçlı kan istiyor canm O dediğin de boş Gebelik yaşamışsın yaa tekrardan yaşama diye hormon testi gibi tekrardan düşük yapamam için tedavi edilir eğer sonuç düşük çıkarsa