Meloss22 Kızlarrr Erkek Diye Tahmin Edenler Oldu Evett Erkek Bebeğimizz Oluyorr Ama İsim Bulamıyoruzzz Bize Fikir Vermek İsteyenler Olur muu 👼💙🥰🥰
SemaDG Meloss22 ilk oğlumun adı Miraç Aras eğer bu bebeğimde erkek olursa aybars koymayı düşünüyorum 🥰
defneveannesii_ Ben Asil ismini çok seviyorum🧿 Hem ismini taşır derler çocuklar için🥰 Hayırlı bir evlat olmasını dilerim♥️ 6+4 hamileyim, oğlum olursa asil ismini çok isterimmm🧿💖