Kucuk_melegim aslında pek anlamadım.agustos ayıydı bn terliyorum bide alıntım oluyor sanıyordum ama sancılarım 1 hafta sürekli oldu muayene esnasında suyumun sızdırdığını öğrendim hani suyum vardı ama yarım fincan kadardı yani oylelikle suyumun sızdığını anladık ni kısmınıda oğlum içmiş tabi