Symaaas bende o kdr çok erkek istiyorum ki ilk çocuğum erkek olsun isterdim hani doktor yanılma payı var dedi o yüzden sabırsızlıkla bekliyorum gelcek ay tak belli olmasını ama nasip kısmet.Bu arada çok üzüldüm kayıplariniz için Allah oğlunuzu bağışlasın kazasız belasız da diğer yavrunuzu kucağınıza alın inşallah 🤲