Tubag1 yani yorumları falan görünce şok oluyorum gerçekten bu kadar kasmaya gerek varmı arkadaşlar yarın çocuklarımız doğunca yiyecek bunları zaten. Sabah öğlen akşam pizza yemiyorsunuz sanırım. Şimdide de en fazla oturun bir tane yiyin çocuğa ne zararı olabilir. Hamileyken sigara içip içki içip çocuğunu riske atan anneler varken yediğiniz şeylere bu kadar takılmayın bence.