Kızlar ne kadar sabırsızız biz böyle 12. Hafta gerçekten te çok erken yani en doğru net cevap için 17,18,19,20 ci haftaları beklememiz en güzeli bu haftalardan önce yapılan tahminler tam net olmuyo sonra önce kız sonra erkek dedi yok erkek dedi kız çıktı falan diye kafanız karışıyo napcaz diyosunuz eninde sonunda öğrencez zaten biraz sabırlı olun 😉benim ilk hamileliğimde 6. Ayda öğrendim yani sakladı göstermedi bizim kız o yüzden bu sefer beklmeyi öğrendim artık ama inş bundada o kadar geç göstermez😬🤪