Anonim01 Kızlar 22. Haftadayım sürekli bir şeyler yiyorum ciddi anlamda kilo almaya başladım ne yapsam durduramıyorum çaresi olan var mı herkes böyle mi iştah açık mı oluyor bu zamanlar
Zeyemzey Anonim01 32+1 haftadan bildiriyorum yemek yerken bile aç hissediyorum 😀😀😀 sizin haftalarda birden 6 kilo almıştım ben dikkat etmekte fayda var ☺️
Guzelanne56 Anonim01 ne hamıleyken ne sonrası tutamıyorum 60 kg ıle hamıle kalıp 87 ıle doğuma gırdım 33 haftalık doğum oldu bıde 27 kg almışım 33 haftada dogum yaptım sadece 7 kg gıtmıs hepsını kendime almışım 😂😂😂 sımdı Allah bılır kaç oldum doğurdum iki kişi gibi yıyorum
pamukprensesss Anonim01 bence sizinle alakalı bişey yani şöyle söyleyim benimde canım pek çok şeyi yemek istiyor ama mümkün olduğunca kendimi tutmaya çalışıyorum onun yerine bol bol su içiyorum sizede tavsiye ederim. Bir süre sonra mide küçülüyor ve fazla yemek istemiyorsunuz.
mucizem___ Anonim01 bazen ben 12 de 1 de geceleri ekmek peynir domates falan yiyorum ama dikkat etmek lazım ya sulu bişiler yemek lazım Cok kilo almamak lazım ben daha 16+5 im ilerde daha Cok yiyesim gelir ama tutmak lazım doktorum da dedi kilo alma die
Anonim01 pamukprensesss günde 3 litre içiyorum uygulama bile var aldığım sıvıları kayıt ettiğim ama doymadığımı hissediyorum 😅😅