Aysehatun Teşekkür ederim🤗 39+5’te gece 2.30 civarı kasılmalarım başladı. Ben Didim’de yaşıyorum, hastanem Kuşadası’nda. Yaklaşık 1 buçuk saatlik mesafe var. Ben bir süre evde takip ettim yalancı sancı olup olmadığını anlamak için. 3 buçuğa kadar devam etti ve 5’er dakikaya düşünce doktorumu arayıp yola çıktık. Hastaneye vardığımda 1 cm açıklığım vardı. Hayal kırıklığı oldu benim için çünkü daha fazladır diye düşünmüştüm. Sabah 9.30 a kadar anca 4-5 cm açılmam oldu ve sancılarım 100 leri aşmaya başladı artık dayanamayacak hale geldim. Epidural istedim. Yapıldıktan sonra 45dk 1 saat içinde acayip rahatladım🙏🏼 Sancımın geldiğini hissediyordum fakat çok daha hafif. 1 saat sonra etkisi azalmaya başlayınca yine sancılar beni yormaya başladı. İkinci doz yapıldı. Fakat hemen etki etmedi. O ara ebe açıklık kontrolü için geldi ve tam açıklık seni doğuma alıyorum dedi. Doğumhaneye çıktım. Tamamen doktorum ve ebeler yönlendirdi. Zaten ıkınma hissi geliyor siz sadece sancıyla beraber ıkınmalısınız. Benim doğumhane sürecim çok ama çok kısa sürdü. Doktorumu ve ebelerimi çok iyi dinledim. Yaklaşık 15dk içinde bebeğim doğdu🤗 müthiş bi duygu ve bebeğiniz çıktığı an vücudunuzdaki o rahatlama boşalma hissi tarifsiz...