teachervera Cuma gecesi doğum yaptım. Doğru düzgün beslenmedim sadece hoşaf ve dün ilk defa bulgur pilavı. Ne zaman normal yemek yemeye başlayabilirim canım acayip et döner çekiyor 🙈açlıktan takatten düştüm
Sirkelimon teachervera ben hemen normal beslenmeye döndüm hatta ilk gece yemek yeterli gelmedi gittim tost yedim 😂
Seydo54 teachervera ben dogum yaptiktan sonra yanimda götüreceğim yicekleride yicem, ilk dogumumda ac kaldim bunda ac kalmak istemiyorum, dereotlu pogaca yapicam 321 pogacasi yapacam napim ilkinden tecrube diyelim,, yellendikten sonra gömecem🙈😆
Sirkelimon teachervera ay hatta kayınpederim gelirken köfte ekmek almıştı ben doğumdan 6 saat sonra onu da yemiştim şu an hatırladım. Ye gitsin sanki onların vücudu 😂
mikaa Ilk 8 saat hicbirsey yemedim. Yasakti. Sonrasin sadece 1 yogurt ve biskuvi az miktarda. Ertesi gun pure gibi yemekler. Ama az az yemek lazim. Ekmek yasak gaz yapiyor bizede vermiyorlardi verseler bile 1 dilim falan. Sezazryen sonrasi gaz cok problem yaratiyor . O yuzden boyle kurallar. Bir de yalnizca corba yemeniz lazim ki ilk tuvaletinizi rahat yapa bilesiniz
hemsireacemianne teachervera daha erken ne demek . Akıl mantık isimidir . Lütfen . Ameliyat sonrasında gaz çıkışı saglandiysa ilk çorba ile başlanır .10 12 saat sonra katı ya geçersiniz . Sütünüz olsun. Canınız çekiyormuş eziyet etmeyin kendinize . O nasıl mantık lütfen . Kabız olma korkusu varsa da çok kabız yapacak ürünler yemez kayısı hoşafı icersiniz
teachervera hemsireacemianne Bende kalıyorlar yemekte yapmıyorlar karşı komşuma mesaj attım dün pilav yapar mısın diye. Eşime dedim valla canım döner çekiyor 🙈