Tugceduman61 Merhaba kızlar beta 956 4+2 yiz bugün keseyi gördük merak edenler için bilgi vermek istedim benim gibi sabırsız arkadaşlarım varsa 🙈🙈🙈
Sinem0135 Tugceduman61 anladım kuzum sağlıkla kucağına alırsın inşallah bende 4+6 da alttan muane ile gördüm kesem tam yuvarlak değil doktorum biraz korkuttu ondan sordum
Tugceduman61 Sevgi-27 benim iki ay önce bir kimyasal gebeliğim oldu beta artışı anormalliğiyle öğrnedim sonrasıda 1 hafta sonra düştü isterseniz sizde iki gün arayla betanızı takip edin
Tugceduman61 Sevgi-27 5 +2 için az bir değer gibi siz yanlış hrsaplamış olabilirsiniz yada geç döllenme oluşmuş olabilir geç döllenmede kese geç görünüyor yinede tedirgin olmadan bi görünmenizi isterim