Zynpdur
Hanımlar asırı kotu kokmahan ama kokan ( bu ne sacma bır tabır oldu ya) kremsı kıvamda sarımtırak bır akıntım var. Normal midir???
Busraszgn
Benim bütün hamileligim boyunca ayni tarif ettigin gibi akintim vardi bazen bembeyazda oldu bazen öyle sarimtirak yoğun kivamda ve az bi kokulu
Bekleyenler
1 aydır belki daha fazla bende de var koku yok ama