Bsrfnr Busra_2023 bizim doktorumuz op.dr.muhabbet Haliloğlu , muayene ücreti 500 TL olmuş , nst 120 TL , normal doğum 7700 , sezeryan 12500 TL olmuş..
Burcu7260 Necla hanıma gidenler var mı onun muayene ücreti ne kadar acaba hiç gitmedim ben gitmeyi düşünüyorum ?
U1mutlu Tugce3561 ayyy inanmıyorum 🥲350 den 500 🥺 neyseki 10 gün sonra gidip sezaryen günümü alıcam son muane çok şükür sezaryen ücreti ne kadar olmuş acaba
Tugce3561 Burcu7260 coook memnunum gercekten ilgili bi doktor ama uzulerek bırakacagım sanırım dogum ucretleri de baya artmıs cunku 26bin gibi bi ucretten bahsediliyordu
Pentagramm Tugce3561 derya hanımında normal 9500 zorunlu sezeryan 14 bin isteğe bağlı sezeryanda 25 bin olmuş yani niye bu kadar aşırı zam anlayamadım