hayalperest2310 Kızlar kendimle ilgili degil emeklilik için babam için SGK kurumuna gitmiş de pek birşey anlayamamış bir kagıt var anlayan varsa yardımcı olabilir mi
KKTCHatiralari hayalperest2310 yaşadığınız ilin sgk kurumunu arayın detaylı görüşün bilgilendirirler yada 170 arayın
Sirkelimon hayalperest2310 EYT olmak istiyor sanırım babanız olabilmek için sigorta gününü doldurması gerekiyor bunun için de 57 bin küsür borç ödemesi çıkmış
hayalperest2310 Sirkelimon aynn canım işte acaba bunu toplu ödeyip emekli olabiliyor mu onu merak ettim
hayalperest2310 Sirkelimon bende öyle anladım ama babam anlamamış olmuyor diyor sigortaya bağlanıp ödenip primi doldurup öyle olabilirmiş yazılan yerde de prim ödenip emekliliğe hak kazanabilir yazmış
Sirkelimon hayalperest2310 sigortaya bağlanır ama borçlu olduğu gün kadar 2 sene ise 2 sene sigortalı olmalı
funnymummy hayalperest2310 canım sigortada borçlanma diye birim olması lazım oraaya gidip görüşecek ordan yapılır yine
hayalperest2310 Sirkelimon He anladım canım zaten başlattık yeniden sigortasını bizde acaba toplu ödeyip öyle emekli olabilir mi dedik o yüzden kafama takıldı