Zeze01- bence yok kesem yuvarlaktı çok düzgündü herkes keseye göre kız dedi hatta burada da sormuştum ultrason fotoğrafını yükleyip kız demişlerdi😅Oğlum oluyor 19+1 deyken öğrendim kesin olarak erkek olduğunu şuan 20 haftalık olduk 😅 benim mide bulantılarım da çok oldu 2 ay boyunca 3 kilo vermiştim o zamanlar da kız diyolardı yemek kokusuna asla gelemiyodum yemek yiyemiyodum. Yani kısacası mide bulantısına da gelmiyor cinsiyet kese şekline de 😅