Gekon1710 Zeynepizzettin ben de 38 haftalık oldıö bugün bel ağrım var yarın kontrolümüz var bakalm ne dcek
Aysehatun Zeynepizzettin 38+1 dün doktordaydık nstde sancı yok muaynede açılma yok hayırlısıyla bekliyoruz bakalım alt tarafa baskı çok oluyor bende normalmiş oda bugün belim biraz ağrıdı ama geçti bi daha olmadı yalancı sancıydı galiba
Gulsen1 Zeynepizzettin bugün ben de 38 haftalık oldum. İki gündür regl ağrısı gibi ağrım var. Perşembe Günü nasipse doktor doğuma alacak
Serii Bel ağrısı adet ağrısı gibi ama düzenli kasılma yok 🤷🏼♀️ Bende perşembeyi bekliyorum dört gözle 🤗
DilaDeniz 38+3 olduk..Bel ağrısı, kasıklarıma bıçak saplanıyor sanki... Sanki alttan böyle bişeyler açılıyor hissiyatı da var 🤦🏻♀️ Yarın muayenemiz var bakalım ne diyecek doktorumuz
Zeynepizzettin DilaDeniz bna da alttan bıcak batması gıbı oluyor. Yalancı sancılar alttan olurmus zaten gercek sancılar belden gelırmıs.
Gekon1710 Zeynepizzettin normal doğum bekliyoruz nasip olursa geceden beri kesik kesik bel ağrımla kasık ağrım var hafif şiddetsiz ne olcak bilmiyorum 🤷♀️ siz ne durumdasınz
eeeqq 38+6 bel ağrısı var ama o da sanırım fıtıktan 😁 2 gündür günde 2-3 defa kasıkta batma gibi oldu ana o bişeyden sayılırmı bilmiyorum 😕
Zeynepizzettin Bnmde haftaya carsamba randevum var doktorum ertesı gun hastane degıstırcek o zamana kadar dogmazsa sunı sancıyı denıcez