Esraliiii cok kötü sanki cayır cayır için yanıyor ben de dün akşam sabaha kadar uyuyamadım süt içince normalde geçiyordu geçmedi saat 4 de kalktım birde yoğurt yiyim dedim geçti rahatladım sanki içim temizlendi bebek büyüdükçe mideye baskı yapıyor oyuzden çok yanıyor reflu gibi