Syd53 ben de öyle bide devlette baktırayım dedim aman gitmez olaydım bebeğin kafası 4-5 hafta önde iki defa ölçtüm perinitaloğa sevk yazıyorum mutlaka gidin sizi riskli gebelik takip etmesi lazım dedi aman allahım o gece nasıl geçti hiç bilmiyorum
Randevuma 1 hafta vardı kalktım kendi doktoruma gittim . Nasıl sinirlendi ölçüm yapmaktan acizler ama mezun oluyorlar diye , bu gittiğimde normal kontrol günümdü adam hala unutmamış. Kilosu geçen haftayla aynı hocam bi sorun mu var diyince bebeği her hafta bakmak da normal değil dedi baya tepkiliydi sanırım bide devlete gittiğim için 😑