Nurrmerttt- evet 220 tl ödeme yaptım. Cimere şikayet edicem yapacak da başka bişeyim yok. Ben 200 lirasında değilim ama bu kadar duygusal bir süreç geçiren kadınların, bir sürü hayaller kurarak yaptırmak istediği, doğmamış bebeklerin hakkını yemek nasıl bir gaddarlık ya..