Tamam öyla yapiyim o zaman reglimden 2 gün sonra zaten eğer olmassam bi yaparım teşekkür ederim hepinize. Ama şöyle şeyler okudum boşalma olduktan sonra hemen kalkmamak lazımmış biraz uzanmak lazımmış. Bende hemen olmasada kalktım 2 dakika sonra bu sıkıntı olur mu mesela