Mucizem33 Bebeğinin beyninde kist göründü 😔 ama ne görüntü ne sonuç birsey vermediler doktoruma göstermek istiyorum ona göre konsuuruz nasil alacam nasil gösterecek onu da bilmiyorum 🙁🤲dua edin birsey olmasin
nur34_ Mucizem33 e nabiza dusmuyor canim hastanedeki sisteme düşüyor sen goremessin malesef bizim gittigimz perinatoloji uzmani rapor hazirlayip verdi doktoruma gostermek icin sana verdilermi
xxelifxx Mucizem33 öncelikle geçmiş olsun. Perinatolog muayene sonrası rapor vermeliydi canım zaten görünen rahatsızlığın ölçümleri orda yazılmış oluyor
Melekgul Mucizem33 merhaba canım benim de bebeğimin beyninde sağlı sollu kist kalbinde parlaklık göründü 2 tane perinatoloji uzmanına gittim ikisi de haftalar geçtikçe yani bebek büyüdükçe geçer dedi ve arkadaşlarımın da öyleydi geçmiş 18+5te öğrendim umarım geçer
Ysfgl_3003 nur34_ e nabızdan hastalıklarım bölümüne bakin raporu görürsünüz. Doktorunuzda sisteminde ordan bakmalı bana öyle tarif etmişti ve ordan baktı.
Ysfgl_3003 nur34_ valla şimdi baktım resim paylaşıyım isterseniz. Hatta perinatolojiden sordum o dedi doktorunuzun sisteminden görünüyor raporunuz dedi. Kontrole gittiğimde raporun nerde dedi bir nabızdan görebileceğiniz söyledi dedim. O da hemşiresine bak dedi öyle söyledi.
nur34_ Ysfgl_3003 yeni baktim sadece muane bilgilerim var kendi doktoruma perinatoloji muanesi yok belki herkesjn sistemi farklidir bilmiyorum
nur34_ Mucizem33 anladim belki pozisyondan dolayi bazi yerlerini inceleyememistr aciklama yapmadimj sana
hesnagoksu Mucizem33 bana da perinatolog sağ ve solda kist var dedi ve herhangi bir rapor vermedi. Kendi doktoruma sorduğumda geçici o kistler dedi. Başka bir bulgu yoksa sorun teşkil etmiyor vs dedi. Insallah öyledir beklemedeyim ben de.
Mucizem33 Melekgul bende 18+6 da öğrendim dün aksama kadar ağladım prof doktor zeka geriliği olur olmaz birsey diyemem ama cok mimik bir sorun da yaratmaz dedi cok korktum yine de🙁
Mucizem33 nur34_ yapt i da tatmin olamadım . Cok minicik dedi cok ta sorun yaratmaz ama zeka geriliği olur olmaz birsey de diyemem dedi doktorumla konuştum varsa gorntu versin boyle konuşmasın geçici olur hem bunlar nie söylememiş dedi
Mucizem33 hesnagoksu rabbim sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin vala.majvediyorlar guzel günlerimizi ya🙁😔
Melekgul Mucizem33 canım benim 2 tane bulgu olunca bide yaşımdan dolayı testim yüksek riskli çıkınca 2 hafta önce amniyosentez de yaptırdım sonuç temiz geldi bende çok korktum ağladım araştırdım sonuçtan sonra rahatladım merak etme seninki de iyidir ve sende tek bulgu var zeki geriliği diyen doktor yanılıyor bence