Tugceee95 Normalde ılac ıcen biri degilim kucuk hapları yutabılıyorum ama suan vıtamın ılaclarını almam gerek cok buyuk ve içemıyorum aranızda boyle olan varmıydı nasıl bı yol ızledınız acaba nasıl ıcıyorsunuz 🥲🙈
kucukkalbimm Tugceee95 bana da verdiler ama ben almadım bilmiyorum bende içemiyorum ilaç hiç onun yerine meyveyi bil bol tüketiyorum kendi kendime diyorum eskiden bunlar varmiydi 😂içemiyorum ne yapalım
Aysuyaman Tugceee95 ayy tek değilmisim bnde içemiyorum napicam bilmiyorum haplar çok büyük yutamiyorum ben
Tugceee95 kucukkalbimm Of cok tedırgınım genede evet bende guzel beslenıyorum şükür ama ilaç bana bakıyor ben ona😅
Tugceee95 Aysuyaman Evet buyuk dıye hatta degıstrdım doktora hala ıcemıyorum psklojık sanırım bırazda hap olsa hıc sorun degl ama bıldgn koca kapsul😅
kucukkalbimm Tugceee95 ah bilirim o annelik duygusuyla hep içmek istiyorsun ama tabiki doktor onerdiyse iç ben içemiyorum ilaç onun yerine sağlıklı beslenmeye çalışıyorum tabi