Sibel_a34 Arkadaşalr bugün adetm 4 gün geçitki ama lavbda pecetyle silerkn hafif kahve renkli oluyr peçete dışında bişy yok ovulasyon testi elimde vardı az önce onu dendm ovulasyon testi çift çizgi oldu
arirangg Sibel_a34 ovulasyon testinin böyle çıkması normal canım. Hep çift çizgi çıkar ama hamileyken ikisi de koyu çıkıyor. Dedim acaba öyle mi. Yerleşme kanaması olabilir kan vermen lazım
Sibel_a34 ummuhan3 Rabbim hepimze hayırlı evlatlar nasip eylesin hiçbirmzn kucağnı boş bırakmsn rabbim🤲🏻🤲🏻
Dlkk44 Sibel_a34 ayy kan ver kan benimde reglim 4 gün gecikmişti ovulasyon testi ile öğrenmiştim sonuç 212 çıkmıştıı
Sibel_a34 Dlkk44 inşllah canım rabbim bizlerede nasip eylesin hayırlısyla hamileliğide evladı da🤲🏻🥰🌸❤️