yagizegemom birde ayaklı donlardan alın o da rahat oluyor fazladan mesela 3 4 tane büyük bedenden alabilirsiniz. Kakalarını ilk zamanlar sıvı gibi yaptıklarından dolayı bazen dışına kaçma oluyor. üst kıyafetini alırken de çıt çıtlı olmasına dikkat edin kusunca hemen çıkarmak daha kolay. Tabi ki fazla almaya gerek yok ama bazen bi bakıyorsun hiç kalmamış e ne giydireceğim oluyor bu sefer. Bir de sonradan alırız nasılsa da olmuyor bebekle dışarı çıkabilir misiniz bilmezsiniz ki. Bazı bebekler kolik oluyor apartmandan bile çıkamıyorsun. Eşiniz anlarsa bu İşlerden sonradan gidip bakıp alakbilir tabi ki