Sumertt44 Mrb hanmlar izmir bornonvadayim bildigibiz ozel hastane ve fiyat bilgisi olan varmi lutfen yardim
Kuzey Sumertt44 ben cinarliya gidiyorum muayeneucreti 65 tl dogum da 1850 civarinda olmasi lazim ama en son aralikta gittim zam geldimi bilmiyorum
Inchkn3510 Sumertt44 bende bornovadayim medical park a gıdiyorum muayne 115 tl dogum 4400 fotografci ve oda susleme dahil
zeyno Sumertt44 bende 6+3 teyim..egepole gidicem..fiyatları bugün biraz araştırdım muayene 80 tl doğumda 2500 olcakmış bi iki aya..tınaztepe fiyatları biraz daha yüksek..egepolü öneririm ben.bi süre çalıştım orda yenidoğan üniteside çok iyi.
OmerAzizeSrc Sumertt44 tınaztepede sezaryen 3000 lira canım daha bir ay önce kuzenim doğum yaptı orda
Sirinsirin Ata Sağlık,Çınarlı,Egepol,Tınaztepe Genellkle bu hastanelere gidiyolar canım. En yükseği egepol ve tınaztepe fiyat olarak. Ama diğer ikisinde de doğum yapıp memnun kalanlar var,kaç haftalıksın ?
Oykcmrt zeyno ben egepolden hiç memnun kalmadım. 80₺ veriyorsun ama devlet hastanesi gibi doktorun yanında 10 dakika bile kalmıyorsun. Ve en kötüsü Doğumun gece olursa o gün nöbetçi hangi doktorsa o giriyor Doğuma. Kendi doktorun değil yanı
ElaEren Sumertt44 Çiğli kipanın yanında yeni açılan Can hastanesine gidiyorum muayene 80 sezeryan 2500 doktorda hastane de içime sindi özel muayenehane ve çınarlı tecrübesinden sonra son tercihim bu hastane oldu tavsiye ederim. Bakın derim
Ymn3535 ElaEren çınarlıda nasıl bi sıkıntı yaşadınız ? Yengem 2 doğum görümcem 1 doğum yaptı orda biz gayet memnunduk aslında ama merak ettim aksi bi durummu var ? Bende hamileliğimde orayı düşünüyodum bilmediğimiz bişey varsa bilgilenelim bizde 🙂
zeyno Ceren35 herşeye olduğu gibi bunada zam gelmiş tabiki🙂)) kime gitmeyi düşünüyosun egepolde.bülent beyden çok memnun herkes,ben ona gitmeyi planlıyorum ayağa kalkmam serbest olunca
Yenidenanne Sumertt44 ben ata sağlığa gidiyorum 80 tl muayne ücreti kan idrar ekstralara ücret alınmıyo doktorum alev timur tavsiye ederim
Inchkn3510 persephone su an 14. Haftadayim bu fiyat artcakmis fiyatlari senelik degil dönemsel olarak artıyomus o yuzden normal yada sezaryan icin farkli yada ayni demediler
Ceren35 zeyno gökalp beyi con tavsiye ettiler ama gökalp bey full arti full dolu oluyor ve doguma girmiyormus sanirim ben aslinda 3 hafta önce tamamen kontrol ICin almistim randevu gebeligime denk gelecek belki bûlent beye gecis yaparim bende o kadar dolu oluyorsa gökalp bey
zeyno Ceren35 gökalp beyle çalıştım ben gerçekten iyi bi doktor ama dediğin gibi çok yoğun.bülent bey çok ilgili bi doktormuş,watsaptan bile sürekli cevap veriyomuş hastalarına.sanırım hamilelikte bu çok güzel bi durum🙂)
Percemm3535 Ceren35 merhaba iyi günler ben hamile olduğumu ilk öğrendiğimde eğepole gittim ve hic memnun kalmadim doğum aninda o an kim nöbetciyse o giriyormuş ve devlet hastanesi gibi çok aceleciler sordugun soruya zoraki cevap veriyorlar bilginiz olsun
Ceren35 zeyno yaaaa eger oyleyse gercekten cok iyiymis bende bunu degeelendirecegim. Gokalp bey girmiyor dimi doguma dogru biliyorum. En yakin arkadaslarimdan biri de sükran hn a gitti o da memnun cok.
Dilekiscn zeyno egepolü öneririm bülent beyi ve gökalp beyi bende doktordan çok şansizdim cemil beye gittim istediğim ilgiyi göremedim bülent beye geçtim.dogum ücreti 2018 fiyatı 2500 oldu suanda
zeyno Ceren35 gökalp beyde giriyodu doğumlara ama şuan değişti mi bilmiyorum,bi sene öncesine kadar giriyodu.şükran hanımı duymadım hiç..erkek kadındoğumcular en iyisi👍en iyisini buluruz umarımmm😁
ElaEren Duygu8733 30 haftalıkken kanamam oldu hastaneyi aradığımda doktorun hem o gün hem ertesi gün hastanede olmadığını acile gelmemi ebelerin bakacağını falan söyledi bende gitmedim ertesi gün can hastanesine gittim ve devamında oraya gitmeye karar verdim. Personeli iyi diye gittim ama eski hastane fenalık geldi her gittiğimde sıkış tepiş beklemek rahatsız etti ısınamadım bi türlü çınarlıya bahane oldu yani.